domingo, 28 de diciembre de 2008

Ana Echezarreta




Orain dela hiru urte eta beste ikasketa batzuk egin ondoren, konturatu nintzen gustatzen zitzaidana klaseak ematea zela. Gaur egun eskolorduz kanpoko ingeles klaseak ematen ari naiz. Hortaz aparte akademia batean irakasle nabil, eta bi umetxori ere laguntzen diet beraien eguneroko etxekolanekin. Hainbat udalekutan ere egona naiz.Ez dut sekula blog bat egin,baina atzerriko hizkuntzan matrikulatuta nagoenez erronka hau jarri da nere aurrean.




2 comentarios:

  1. Oso blog interesagarria. Segi horrela

    ResponderEliminar
  2. hola! perdona, estaba buscando informacion de mi perfil en Internet, y derepente encuentro a otra persona que se llama y se apellida como yo, esto es muy fuerte! XD. Me han entrado la curiosidad, y me gustaria saber mas de tus or'igenes, que igual somos parientes y no lo sabemos! XD. por si te interesa, estamos metidos en una red en facebook de echezarretas. Te doy mi email: uka996@hotmail.com. Encantada de conocerte tocaya

    agurx

    ResponderEliminar